Клима уреди
- Полнење на авто клима
- Поправка и монтажа на компресор
- Поправка на комплетната фреонска инсталација
- Поправка на сите видови цевки
- Поправка и промена на ладњаци
Механика
- Поправка на механички проблеми на вашето возило
- Промена на масло и филтри
- Промена на сет ребраст и клинест каиш
- Промена на плочки, гуртни, дискови
- Чистење на дизни со ултразвук
- Промена на јабучици, спони, рамена и сл.
- Промена на амортизери
Електроника
- Поправка на електрични стакла
- Монтажа на централно заклучување
- Монтажа на алармен систем
- Монтажа на паркинг сензори
- Промена на сите видови на сензори
- Поправка на брави
- Изработка и кодирање на клучеви
- Поправка на алтернатор
- Поправка на алнасер
- Поправка на аирбег
- Поправка на моторен компјутер
- Поправка на инсталација
Дијагностика
- Отстранување на грешки во моториот компјутер
- Отстранување на DPF Филтер
- Отстранување на EGR
- Чип тјунин
Декарбонизација на мотор
Постапката “Декарбонизација на мотор” претставува чистење на внатрешноста на моторот од наслаги на гареж, контролирана со вбризгување на поголема количина HHО гас (водород и кислород) преку усисната грана на моторот, за мотори со внатрешно согоруванје (СУС) кои како погонско гориво користат дизел, бензин, ТНГ или ЦНГ.
HHO гасот (водород и кислород гас) се добива со електрохемиска постапка на електролиза на дестилирана или деминерализирана вода. Целата технологија е спакувана во едан уред опремен со електроника која го следи целокупниот процес. Во зависност од зафатнината на моторот, точно е дефинирана количината на HHO гас која е потребна за квалитетен ефект на декарбонизација на моторот и делови на издувниот систем, во времетраење од 30 минути.
HHО гасот е смеса на водород (H) и кислород (О). Најважниот елемент во оваа смеса е водородот (H). Кога водородот (H2) ке навлезе во компресиониот простор на моторот, високата температура во моторот предизвикува молекулите на водород (H2) “да се разделат” на протони од водород (2H+). Активниот H+ реагира со јаглеродот, талогот и оксидните супстанци во моторот. Јаглеродот и талогот хемиски се трансформираат у јаглероводород (HC) во гасовита состојба и како резултат на притисокот преку издувниот систем на моторот се исфрлаат во атмосферата.
Работно време
- Понеделник
- 8:00-18:00
- Вторник
- 8:00-18:00
- Среда
- 8:00-18:00
- Четврток
- 8:00-18:00
- Петок
- 8:00-18:00
- Сабота
- 8:00-17:00
- Недела
- Затворено